Înregistrare

Toți clienții, indiferent dacă dețin sau nu un număr de client, trebuie să solicite deschiderea unui cont de utilizator pentru DrägerShop prin trimiterea unui e-mail către comenzi@draeger.com.

Toate setările necesare pentru deschiderea contului vor fi făcute de către echipa de support și veți primi informațiile inițiale de conectare. La prima utilizare, va fi necesar să vă resetați parola și să setați una nouă. Accesul în magazinul online se va face folosind adresa de e-mail furnizată în cerere.

Mesajul înseamnă că există deja un utilizator în DrägerShop sub această adresă de e-mail. Puteți utiliza funcția „Parola uitată” pentru a seta o nouă parolă și vă puteți conecta la DrägerShop.

Cont utilizator

DrägerShop este disponibil doar pentru clienții existenți Dräger și care au primit informatiile de acces. Dacă nu sunteți client, ne puteți contacta oricând prin formularul de contact) din site.

Vă rugăm ne contactați prin formularul de contact pentru a informa echipa că nu mai doriți să utilizați Drägershop.

Închiderea contului dumneavoastră în DrägerShop afectează numai datele din acest sistem. Dacă v-ați înregistrat pentru alte sisteme de la Dräger și ați stocat datele dumneavoastră, acestea nu vor fi șterse prin închiderea contului de client în DrägerShop.

Odată ce contul a fost închis, nu veți mai putea folosi DrägerShop cu acest cont.

Conturile de utilizator din DrägerShop sunt conturi personalizate care sunt alocate unui client. Orice angajat care comandă în DrägerShop primește acces la propriul cont de utilizator alocat la adresa de mail a acestuia. Vă recomandăm ca fiecare utilizator să folosească contul propriu - acest lucru asigură, de asemenea, că e-mailurile și notificările sunt trimise persoanei care acționează asupra lor.
Conectarea în contul de client DrägerShop se poate face cu adresa dumneavoastră de e-mail și o parolă personală, din secțiunea login.
Dacă un client folosește contul de utilizator al unui coleg care a plecat deja sau al unui coleg care îndeplinește acum alte sarcini, acesta ar trebui să fie complet șters din motive de confidențialitate, iar clientul să solicite crearea unui nou cont de utilizator personal. Acest lucru poate fi solicitat prin formularul de contact sau prin contactarea echipei support.
Pentru conectare în contul DrägerShop vă rugăm să solicitați propriul cont la care să utilizați adresa dvs de email. Solicitarea se poate face prin intermediul formularului de contact sau prin contactarea echipei suport.
Utilizatorul să aibă în vedere următorii pași:
  1. Vă conectați în contul dvs.
  2. Contul meu -> Schimbați parola
  3. Confirmați noua parolă
Dacă a fost completat formularul contact, echipa DrägerShop va primi o notificare. Datele clientului vor fi validate și legate la contul de facturare. Ulterior, contul de utilizator din DrägerShop va fi configurat și activat. Acest lucru poate dura câteva zile în cazul în care clientul trebuie creat în sistem, de exemplu.

Comenzi

Dacă mărfurile sunt disponibile în stoc, expedierea are loc de obicei în câteva zile lucrătoare. Această perioadă se prelungește atunci când mărfurile trebuie să fie produse sau transferate dintr-un alt depozit.
De obicei, expediem în termen de 2-5 zile lucrătoare de la primirea comenzii. În cazul în care un articol nu este disponibil pentru livrare în acest interval de timp, echipa noastră de asistență pentru clienți vă va contacta cu mai multe informații despre livrarea dvs.
În contul dvs puteți vedea istoricul comenzilor în secțiunea „Contul meu” - „Istoricul comenzilor”.
Cont / Factură Client:
Adresele de livrare afișate în magazinul web sunt adresele stocate în datele de bază ale clienților. În cazul în care doriți să adăugați o nouă adresă de livrare vă rugăm să contactați echipa support .

Produse

Oferta din DrägerShop se bazează pe articolele comandate de clienții noștri în magazinul online și în funcție de selecția țării. Poate că articolul pe care îl căutați nu mai este activ și a fost înlocuit cu un alt articol sau nu a fost încă adăugat în catalogul magazinului. Vă rugăm să contactați echipa DrägerShop și să le spuneți ce produs doriți să comandați în viitor prin DrägerShop .

Prețuri

Prețurile pot fi vizualizate numai de utilizatorii conectați în DrägerShop. Daca un produs nu are pret, va rugam sa contactati echipa de suport .
Dacă utilizatorul este autentificat în DrägerShop, prețurile și condițiile individuale ale acestuia sunt afișate în Drägershop.

Parola

Fiecare utilizator înregistrat poate seta o nouă parolă folosind funcția „Parola uitată”. Puteți găsi funcția „Parola uitată” în meniu „Log in”.
Dacă doriți să vă schimbați parola, accesați funcția „Parolă” din punctul de meniu „Contul meu” - aici vă puteți schimba parola curentă.

Alte situații

Produsul este blocat la nivel de producție, vă rugăm să contactați echipa support.